SKRIVET: 2011-02-12, kl 17:51:02 | PUBLICERAT I: lisa

IM BACK

okej, till att börja med vill jag säga... jag är sämst på att updatera!
Har haft massa roliga inlägg i huvudet men inget skrivs ner, riktigt dåligt!
Jag ska göra mitt bästa för att skärpa mej!

Sen sist då? hm har softat lite, festat lite, shoppat lite, vart i skolan lite, fikat lite osv.. slutsats - liver har flutit på som vanligt! Förutom att jag har varit så stressad så att jag knappt har kunnat hantera livet.. ILLA
Men men nu har de mesta lugnat ner sig, ett prov kvar nästa vecka och sen blir det en lugn sportlovsvecka i kläppen. Med snowboarding och massa varm choklad i toppstugan, mysipysi!
Nu ska jag dammsuga i mitt rum, TJO! Hörs sen, puss!



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: