SKRIVET: 2011-02-12, kl 18:10:31 | PUBLICERAT I: lisa

GLAJJOR VARE

Igår var jag på synundersökning på Specsavers. Det är nämligen så att jag e halvt blind egentligen, fast nää. Men fick glasögon nångång i 6an (=12 år). Då tyckte jag väl inte de var så jävla rockigt, så använde dom inte så ofta. Sen försvann dom och då orkade inte jag bry mej om att leta upp dom igen.
Så sen i sjuan har jag gått in i stolpar, pratat med främlingar, gått på killtoan, gått rakt förbi mina vänner på stan, missat slutet på bryggor (=fått ett ofrivilligt dopp) osv.
Nä skojja bara, men jag har haft problem med att läsa, de är rätt jobbigt faktiskt. Så tänkte att de var på tiden att ta tag i de nu, och nu ska jag än en gång bli glasögonorm, iallafall när jag läser.
Så nu sitter jag här hemma med massa bågar från Sand och har lite beslutsångest. Ska ha 2 par, ett par gaaaaalna och ett par lite mer casual. Får se vilka de blir, HM..
Domhär tyckte tjejen på specsavers att jag skulle haJag är lite tveksam däremot haha



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: