SKRIVET: 2010-12-02, kl 22:36:56 | PUBLICERAT I: lisa

enheltvanligtråkigdagbara

hej och förlåt för dålig update!
Började 12 idag hade 3 lektioner och sen drog jag hem till mamma och pappa.
Sedan har jag inte gjort så mycket, blev nyss klar med en bokrecension som skulle in imorgon.
Jag skrev en recension på en bok jag läste när jag var i Turkiet för 2 veckor sen. Elsas mode som är skriven av Sofi Farhman, tyckte faktiskt riktigt mycket om den boken. Ville bara läsa me hela tiden (riktigt bra kritik, eftersom jag oftast ger upp efter 10 sidor) och jag kommer absolut läsa de andra böckerna i triologin. aja skriver mer imorgon, då ska vi kolla på 3ornas stylist-sm, i vintertema! Blir nog  awesome och inte mist riktigt inspirerande, längtar tills vi kommer få göra sådär riktigt kreativa och galna makeups. So long, puss!
en liten bild från turkiet som blev åt lite fel håll haha



KOMMENTERA DETTA INLƒGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: